zaterdag 22 juni 2013

gefeliciflapstaart

hallo allemaal.

Het is alweer een poosje geleden dat ik hier wat neer gezet heb. Maar ik ben toch echt nog bezig met scrappen alleen heb ik vaak geen tijd om een foto te maken en die hier neer te zetten. Maar dat wil ik toch weer vaker gaan doen.
Dit kaartje heb ik voor mijn neefje gemaakt die in juli jarig is. Hij wordt 3 jaar oud. Ik hou wel van wat kleur. Ik heb het eendje zelf getekend en ik vond hem wel leuk geworden.

Met dit kaartje wil ik ook nog mee doen met Challenge 24 van de Creatieve Zebra: alles mag

Dit was het voor vandaag. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!



3 opmerkingen:

  1. Wat en leuke kaart, en dan dat eentje zelf getekend! Gaaf hoor.
    Leuk dat je mee doet met de challenge op De Creatieve Zebra.
    Groetjes Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk deze ! enneh...ik ging maar één week op vakantie en ben dus al terug !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje, en zo knap dat je dat eendje zelf hebt getekend!
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen

ik vind het altijd erg leuk om jullie reacties te lezen!