woensdag 7 november 2012

welkom!

Afgelopen weekend heeft mijn zusje verteld dat ze zwanger is van de tweede. Hartstikke leuk natuurlijk. Dus toen dacht ik laat ik eens lekker een geboorte kaartje gaan maken. Ik ben een beetje vroeg maar dat maakt niet uit toch? Ik moet wel gaan oppassen wat ik hier allemaal laat zien want mijn zwager heeft mijn blog gevonden. 
Toevallig past dit kaartje bij verschillende uitdagingen. Ik wil meedoen met de volgende challenges:

de Creative zebra. : alles mag
Een hoop inspiratie scrapkaarten challenge blog: een geboorte kaartje voor een jongen

Ik hoor graag wat jullie ervan vinden!

4 opmerkingen:

  1. Een super mooi babykaartje! Bedankt voor je deelname aan de challenge van EHI.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Judith,

    dan mag je zeker wel oppassen als je zwager je blog heeft gevonden. In het begin kijekn ze nog, die manen, maar al gauw is de nieuwigheid eraf, heb ik ervaren...
    Je kaart is mooi!!
    Leuk dat je meedoet bij ons van EHI!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje heb je voor je zus gemaakt .
    Gezellig dat je meedoet met de challenge van EHI
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaart vind ik echt geweldig Judith.
    Deze week is mij verteld dat ik weer oma wordt.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes hennie, DT EHI.

    BeantwoordenVerwijderen

ik vind het altijd erg leuk om jullie reacties te lezen!